Inhoud
Agtergrond
Die mens
Pedagogiek
Sy denke
Sy navorsing
Voordragte
Sy publikasies
Gedenk- en geleentheids- lesings
Toekennings
Bronnelys
|
Professor W A Landman
VOORDRAGTE IN DIE OPVOEDKUNDE
- FUNDAMENTELE PEDAGOGIEK EN PARADIGMA-VERSKUIWING
- ANALISE VAN DIE OPVOEDINGSITUASIE: ONTWIKKELING VANAF 1969
TOT 1987 EN UNISA-NAVORSING WAT DAARUIT VOORTGEVLOEI HET
- RAAKVLAKKE TUSSEN FORMELE, INFORMELE EN NIE-FORMELE ONDERWYS
- OPVOEDKUNDE EN SY VERHOUDING TOT ANDER WETENSKAPPE
(POLITIEKE WETENSKAP EN NATUURWETENSKAP)
- DISSIPLINE
- DIE OPKOMS VAN DIE GEORGANISEERDE ONDERWYSPROFESSIE IN SUID-AFRIKA
- DIE TEGNIESE KOLLEGE AS MODEL VIR RAAKVLAKREALISERING
- DEFINIëRING VAN "OPVOEDKUNDE" EN "OPVOEDING", IN DIENS VAN DIE EENHEID
VAN DIE OPVOEDKUNDE AS VORM VAN WETENSKAP
- DEMOKRATISERING VAN NAVORSING
- REMEDIËRENDE OPVOEDKUNDE (RO) (REMEDIAL EDUCATION)
- DEFINIËRING VAN DIE BEGRIP FILOSOFIE VAN DIE OPVOEDING
- DIE TEGNIESE KOLLEGE AS PLEK VIR LOOPBAANGERIGTE RAAKVLAKREALISERING
TUSSEN FORMELE EN NIE-FORMELE TEGNIESE ONDERWYS: 'N EMPIRIESE ONDERSOEK, DEEL EEN
- RELEVANTE ONDERWYS MET INAGNEMING VAN DIE RAAKVLAKKE TUSSEN FORMELE
EN NIE-FORMELE ONDERWYS
- VRAELYS- EN ONDERHOUDONDERSOEKE
|