| 
   
 InhoudAgtergrond
	 Die mens
	 Pedagogiek
	 Sy denke
	 Sy navorsing
	 Voordragte
	 Sy publikasies
	 Gedenk- engeleentheids-
 lesings
 Toekennings     	
	 Bronnelys
      	 
 | 
Professor W A Landman
   
VOORDRAGTE IN DIE OPVOEDKUNDE 
FUNDAMENTELE PEDAGOGIEK EN PARADIGMA-VERSKUIWING
ANALISE VAN DIE OPVOEDINGSITUASIE:  ONTWIKKELING VANAF 1969
TOT 1987 EN UNISA-NAVORSING WAT DAARUIT VOORTGEVLOEI HET
RAAKVLAKKE TUSSEN FORMELE, INFORMELE EN NIE-FORMELE ONDERWYS
OPVOEDKUNDE EN SY VERHOUDING TOT ANDER WETENSKAPPE
(POLITIEKE WETENSKAP EN NATUURWETENSKAP)
DISSIPLINE
DIE OPKOMS VAN DIE GEORGANISEERDE ONDERWYSPROFESSIE IN SUID-AFRIKA
DIE TEGNIESE KOLLEGE AS MODEL VIR RAAKVLAKREALISERING
DEFINIëRING VAN "OPVOEDKUNDE" EN "OPVOEDING", IN DIENS VAN DIE EENHEID
VAN DIE OPVOEDKUNDE AS VORM VAN WETENSKAP
DEMOKRATISERING VAN NAVORSING
REMEDIËRENDE OPVOEDKUNDE (RO) (REMEDIAL EDUCATION)
DEFINIËRING VAN DIE BEGRIP FILOSOFIE VAN DIE OPVOEDING
DIE TEGNIESE KOLLEGE AS PLEK VIR LOOPBAANGERIGTE RAAKVLAKREALISERING
TUSSEN FORMELE EN NIE-FORMELE TEGNIESE ONDERWYS:  'N EMPIRIESE ONDERSOEK, DEEL EEN
RELEVANTE ONDERWYS MET INAGNEMING VAN DIE RAAKVLAKKE TUSSEN FORMELE
EN NIE-FORMELE ONDERWYS 
VRAELYS-  EN  ONDERHOUDONDERSOEKE
 |