Inhoud
Agtergrond
Die mens
Sy denke
Sy navorsing
Voordragte
Sy publikasies
Gedenk- en geleentheids- lesings
Toekennings
Bronnelys
|
Professor W A Landman
VOORDRAGTE OOR NAVORSING
- FENOMENOLOGIESE-, HERMENEUTIESE-, DIALEKTIESE- EN KONTRADIKTORIESE METODES:
MOONTLIKHEIDSVRAAG (BEd)
- KONTRADIKTORIESE METODE
- DIALEKTIESE (TRIADIESE) METODE
- DIALEKTIESE METODE: 'N BESONDERE TRIADE (BEd)
- FUNDAMENTELE PEDAGOGIEK AS BEWAARDER VAN DIE FENOMENOLOGIESE, HERMENEUTIESE,
DIALEKTIESE EN KONTRADIKTORIESE METODES
- DIE ONTWERP VAN 'N NAVORSINGSPROGRAM DEUR DIE AANWENDING VAN
NAVORSINGSMETODOLOGIESE GRONDBEGRIPPE
- 'N FILOSOFIE VAN DIE OPVOEDING WAT FUNDAMENTEEL WIL WEES
- EKLEKTIESE DENKE EN EKLEKTISISME: HEDENDAAGSE UITDAGINGS
- KINDBEELD IN DIE KATEGESE
- VEREENVOUDIGDE BESKRYWING VAN DIE BEGRIP "KATEGORIE"
- DEDUKTIEWE EN INDUKTIEWE DENKE IN DIE OPVOEDKUNDIGE NAVORSING
- UNIVERSITEITE AS DEMOKRATIESE INSTELLINGS
- DIE SIN VAN 'N HISTORIESE AANLOOP TOT DIE UITVOERING VAN 'N NAVORSINGSONTWERP
- HERBESINNING OOR DIE EENHEID VAN DIE PEDAGOGIEK (OPVOEDKUNDE)
- SKRYF VAN 'N LITERATUUROORSIG: WENKE
- DIE BEGELEIDINGSFUNKSIE VAN HISTORIESE OPVOEDKUNDE
- RESENTE UITSPRAKE OOR NAVORSING
- DIALOGIESE NAVORSING (ONDERHOUD)
- HERMENEUTIESE METODE (BEd)
|